rasporeeed
smek-fitness-viber-stickers
previous arrow
next arrow

10481 pregleda
0 komentara

BODYBALANCE – Tiha voda breg roni

Savremeni užurbani način života, pored mnogih prednosti koje nam pruža, takođe je doveo i do toga da se poveća broj radnih sati i obaveza kako na poslu tako i kod kuće, što utiče i na konstatno prisustvo napetosti. Nedostatak odmora i stalna izloženost stresu mogu ozbiljno da naruše naše zdravlje.

Body Balance – trening za telo, dušu i um

Jedan od najboljih i najčudotvornijih lekova u borbi protiv stresa jeste fizička aktivnost. A moja preporuka vama je Body Balance. To je Les Mills program koji pripada grupi Body & Mind programa. Inspirisan je pokretima i vežbama iz Tai Chi-a, joge i pilatesa. Istovremeno utiče i na telo i na um, pomažući nam da poboljšamo snagu, fleksibilnost ali i da se osećamo snažno, smireno i fokusirano.

Body Balance i ja

Kao instruktor Body Balance-a radim par godina, pre toga sam radila kao instruktor pilatesa. Upoznavši se sa pilatesom na fakultetu bila sam oduševljena tim savršenim principima kojih treba da se pridržavamo kako bismo pokrenuli telo ili deo tela uz pravilnu tehniku disanja i samim tim osetili benefite vežbanja i postigli rezultat. Kada je u fitnes centru u kome sam radila menadžer saopštio da ćemo uvesti novi program po imenu Body balance, želela sam da prođem obuku i radim taj program s obzirom da sadrži komponente pilatesa što mi je tada bilo poznato.

Ubrzo je Body Balance postao moj najomiljeniji program. Šta može biti lepše od toga nego jačati i istovremeno istezati i opuštati telo uz zvuke vaših najomiljenijih pesama? Harmonija i skladnost u funkcionisanju tela i uma, tečni, fluidni pokreti kao i osećaj lakoće i opuštenosti koji počinjem da osećam već tokom treninga predstavljaju za mene pravu oazu mira, moj savršeni svet.

Benefiti

Vežbajući body balance već nekoliko godina, primetila sam i neke promene na sebi. Postala sam snažnija i pokretljivija. Zahvaljujući najrazličitijim joga pozama koje izvodimo tokom treninga, moja fleksibilnost je postala veća, što mi je pomoglo da popravim tehniku izvođenja vežbi na svim treninzima koje vodim. A kao što znate što bolje tehnički izvodimo vežbe, brže ćemo osetiti efekte vežbanja i postići bolji rezultat. A ako je iko od vas već probao body balance, verujem da se slaže sa mnom da ovaj trening osim na telo deluje i na um.

Vrlo često, čujem vaše komentare na kraju treninga o tome kako se osećate potpuno opušteno, izbalansirano, kako ste došli nervozni a sada je to kao rukom odnešeno… I jeste tako. Gledam kako ljudi dolaze na časove balansa, trčeći pravo s posla, i dalje telefonirajući, razmišljajući o daljim obavezama i sl. Međutim, smenjivanjem različitih vežbi i poza počinjemo da zaboravljamo na sve oko nas, a svoju svest da usmeravamo ka nama samima, povezivajući na taj način telo sa umom i postajući opušteniji, lakši ali i snažniji iznutra i spremniji da se izborimo sa svim brigama i problemima.

Moj savet počnite dan sa Body Balance-om i opskrbite se dozom snage i pozitivne energije za ostatak dana ili završite dan sa ovim treningom i ostavite za sobom svu napetost i negativnu energiju.

 

Jasna Nikolin

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Widgets In Tabs