rasporeeed
smek-fitness-viber-stickers
previous arrow
next arrow

Vesti

6484 pregleda
2 komentara

BODYVIVE: Trening za savremenu ženu

U današnje vreme žene mnogo rade, tako da su se sa te strane skoro poistovetile sa muškarcima. Pored brojnih obaveza kako na poslu tako i kod kuće ostaje im malo vremena da se posvete sebi.

Stoga i kada nađu vreme za sebe, gledaju da obave što je moguće više stvari: šoping, frizer, kozmetičar i trening – gotovo su nemoguće stavke u dnevnom rasporedu. A pored toga što želi da bude uspešna na poslu i odlična domaćica kod kuće, svaka žena voli da bude doterana i vitka.

KAKO SVE TO POSTIĆI?

Budimo realni, kada vidite da u to malo slobodnog vremena koje imate za sebe ne stižete da uradite sve što isplanirate, trening je prva stavka koja otpada sa spiska. Da se to ne bi dešavalo, LesMills je koncipirao trening za vas -BODYVIVE 3.1.

ŠTA ZNAČI 3.1?

BODYVIVE 3.1. je trening umerenog do višeg intenziteta koji nudi tri vrste treninga u jednom: kardio trening, trening snage i core trening. Osnovni format od 45 minuta predstavlja pravi cross trening, jer kombinuje pokrete iz različitih sportova, kao i one koji imitiraju kretanja iz svakodnevnog života.

Vežbanje u trajanju od 20 do 30 minuta, umerenim intenzitetom u aerobnoj zoni, poboljšava funkcionisanje kardiovaskularnog i respiratornog sistema i samim tim smanjuje se rizik od nastanka oboljenja srca, krvnih sudova, hipertenzije, šećerne bolesti i sl. Trening u aerobnoj zoni podstiče i sagorevanje masti, pa samim tim i proces mršavljenja. Takođe, aerobne vežbe pokreću i lučenje hormona „ sreće“ – serotonina, noradrenalina i dopamina što je odgovor na pitanje zašto se osećamo tako dobro posle treninga.

Pored kardio treninga, BODYVIVE 3.1. uključuje i funkcionalnu snagu. Cilj je da ojačamo telo tako da aktivnosti koje obavljamo svakodnevno, obavljamo sa lakoćom.

Neizostavan deo je core trening, gde jačamo i oblikujemo core muskulaturu, odnosno centralni deo tela – prednji i bočni trbušni zid i donji deo leđa. Pored toga što ispravlja držanje tela, core trening je zaslužan i za lepo oblikovan struk.

ZAŠTO JE BODYVIVE PRAVI TRENING ZA VAS?

Rezultati istraživanja na Stenford univerzitetu pokazali su da osobe ženskog pola između 18 i 39 godina najsklonije gojenju, ali ne zbog povećanog dnevnog unosa kalorija već zbog smanjene fizičke aktivnosti.

Osim što je odličan saveznik u borbi protiv gojaznosti, BODYVIVE 3.1. je i lek protiv umora i stresa. To je trening na kojem ćete osetiti mišiće čitavog tela, a zanimljive i izazovne kombinacije pokreta i sjajna muzika će vas oraspoložiti i psihički odmoriti.

Tri puta nedeljno po 45 minuta je malo vašeg dragocenog vremena, ali sasvim dovoljno da ostanete vitki i u formi. Jer ne zaboravite: vi MOŽETE SVE ŠTO POŽELITE!

 

Preuzeto sa: lesmills.rs

 

2 Komentara za “BODYVIVE: Trening za savremenu ženu”

  1. Tijana

    BODYVIVE mi je omiljen trening. Problem je što je u rasporedu radnim danima zastupljen samo u terminima od 17:15h u kojima ja, a verujem i većina savremenih žena, ne može da stigne u Šmek zbog posla, obaveza oko škole, dečijih dopunskih aktivnosti, itd. Vikendom je zastupljena samo skraćena varijanta od 30 min.
    Predlažem da razmotrite opciju da tokom nedelje obezbedite bar jedan termin od 20h za BODYVIVE i da vikendom možemo da uživamo na 45-tominutnom treningu.

    Odgovori

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *