rasporeeed
smek-fitness-viber-stickers
previous arrow
next arrow

4028 pregleda
0 komentara

SNAŽNI, POKRETLJIVI I LEPO OBLIKOVANI UZ BODYVIVE 3.1

Svakodnevne aktivnosti ponekad mogu da budu teške i zamorne. Jednim delom je to zato što nam je dan ispunjen prevelikim brojem zadataka, a drugim, još važnijim, zato što svoje telo nismo adekvatno pripremili na napor. Nedostaje nam kondicije za hodanje, stajanje ili pravilno sedenje. Nedostaje nam funkcionalna snaga koja je potrebna za nošenje torbi, laptopa, deteta… I poslednje, nedostaje nam samopouzdanje i dobar osećaj kada se pogledamo u ogledalo.
BodyVive trening sadrži sve tri važne stavke: kardio, funkcionalnu snagu i core. Prilagođen je za sve koji žele ojačati svoje telo i osećati se zadovoljno i lepo.

POČETAK TRENINGA

BODYVIVE 3.1 počinje sa kardio treningom. Prvih 25 minuta rezervisani su za kombinacije kretanja u različitim pravcima, za različite vrste pokreta iz različitih sportskih disciplina i uobičajenih dnevnih kretanja. Kretanje i zadržavanje veći deo vremena u niskom stavu aktivira velike mišićne grupe, čime podižemo puls i time već u prvim minutima treninga podstičemo sagorevanje kalorija. Zahvaljujući opcijama višeg i nižeg intenziteta, i bez obzira za koje se odlučimo, efekat će za sve biti isti – započinjemo proces mršavljenja i oblikovanja tela. Uz kretanje u različitim pravcima, pogotovo bočno, jačamo mišiće stabilizatore kukova koji održavaju pravilan položaj karlice i pomažu nam da lakše podnesemo svakodnevno sedenje, stajanje, hodanje i ostale dnevne aktivnosti.

PRELAZAK NA SNAGU I STABILNOST

Nakon dobrog kardio treninga prelazimo na zanimljive kombinacije vežbi kojima jačamo celo telo koristeći ekspander. Vežbe su kreirane tako da u svakom trenutku njihovog izvođenja jačaju i oblikuju više mišićnih grupa istovremeno. To su jednostavne vežbe koje uglavnom imitiraju pokrete iz svakodnevnog života, a čije je izvođenje otežano korišćenjem ekspandera. Takođe, veliki broj vežbi se izvodi oslanjajući se samo na jednu nogu. Samim tim, izvodeći telo iz ravnotežnog položaja poboljšavamo stabilnost kukova, kolena i skočnih zglobova, čime se smanjuje rizik od povreda. Sve ovo daće vam snagu da lakše i sigurnim korakom obavljate svoje dnevne obaveze, poput nošenja gomile fascikli i lap topa, deteta i gomile kesa iz marketa…

ZA KRAJ, JAČANJE I OBLIKOVANJE CORE-A

Pored toga što je bio aktivan tokom celog treninga, ipak poslednji deo je posvećen oblikovanju struka i jačanju donjeg dela leđa. Kombinacije vežbi koje aktiviraju prvo jednu mišićnu grupu, a zatim više istovremeno, predstavljaju pravi recept koji će vam pomoći da brzo stignete do rezultata. Savršen za sve one koji dugo sede ili stoje u neprirodnom položaju duže vreme tokom dana, kako bi popravili svoje držanje, kao i za one koji vole da vide lepe promene u ogledalu kada je u pitanju figura.

Jer ne zaboravi, ti MOŽEŠ SVE ŠTO POŽELIŠ!

 

Preuzeto sa: lesmills.rs

 

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Widgets In Tabs